Tilbage til oversigten

Scubapro Days 2017

Mål: Udsalgskatalog til Scubapro Days 2017, med særligt fokus på netop Scubapro’s produkter.

Scubapro Day er et årligt tilbagevendende event i Diving 2000 hvor der sættes fokus på produkter fra producenten Scubapro vha. tilbud, mulighed for at prøve udstyr eller oplæg.

Dette års katalog blev hele 20 sider langt, og der var dermed tale om et regulært udsalg, der også strakte sig ud over kun produkter fra Scubapro.

I forhold til designet, så er de primære farver blå og turkis. Der er en god dynamik imellem dem – de er tæt på hinanden, og så alligevel ikke. Det giver en god effekt at stille dem op ved siden af / over for hinanden, som I kan se i billedet af side 2-3 herunder. Orange fungerede som kontrastfarve, ligesom i Diving 2000’s logo, og brugtes blandt andet til at fremhæve besparelser. Derudover skabte de asymmetriske kanter på boksene, dynamik og bevægelse på siderne, der ellers ville have virket for statiske.

 

Scubapro Days 2017

Skriv et svar

Er du interesseret i et samarbejde?